رول گونی الوان لمینه

در این بخش از دیجی پلاست شما عزیزان می توانید اطلاعاتی را در مورد گونی الوان لمینه مطالعه نموده و برای خرید رول گونی الوان لمینه در نوع 7 رنگ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. گونی انواع مختلفی دارد که البته کیفیت از جمله عواملی است که باعث ایجاد تفاوت هایی بین آنها میشود. هر چه کیفیت گونی بالاتر باشد به طبع دوام و عمر طولانی تری خواهند داشت. گونی الوان لمینه یکی از گونی های موجود میباشد که کیفیت و دوام بسیار بالایی نسبت به سایر گونی ها دارد. گونی الوان لمینه را همانطور که از نامش نیز پیداست دارای یک پوشش لمینتی میباشد که همین پوشش قابلیت و مزیت هایی را برای آن ایجاد میکند.

گونی الوان لمینه در برابرآب و رطوبت بسیار مقاوم است. پوشش لمنیتی روی گونی میتواند از ورود هر گونه آب و رطوبت به درون گونی جلوگیری به عمل آورد. برای مناطقی که احتمال برخورد و نفوذ آب و رطوبت وجود دارد استفاده از این نوع گونی بسیار پیشنهاد میشود. در گونی های دیگر درست است که از مواد پلاستیکی در آنها به کار گرفته شده ولی در هر صورت آب به مرور به داخل نفوذ میکند. اما پوشش لمینتی در گونی الوان لمینه به هیچ وجه اجازه ورود آب و رطوبت را نمیدهد.

گونی الوان لمینه در رنگ های گوناگونی تولید میشود و میتوانید به صورت سلیقه ای رنگ مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید. معمولا گونی الوان لمینه به صورت هفت رنگ تولید و عرضه میشود.

گونی الوان لمینه عایق بهتری نیز نسبت به سایر گونی ها میباشد. پوشش لمینتی باعث شده تا حرارت و همچنین سرما از دیواره آن نفوذ نکند و بسیار مقاوم باشد. رول گونی الوان لمینه در زمینه روکش و پوشش به عنوان سقف کاربرد بسیاری دارد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 2 کاربر