رول گونی ساده

گونی یکی از پرکاربردترین انواع تجهیزات بسته بندی محسوب میشود که برای تولید آن از پلاستیک و متریال های هم خانواده پلاستیک استفاده میشود. گونی در انواع مختلفی تولید میشود که یک نوع آن رول گونی ساده میباشد. رول گونی ساده همانطور که از نامش نیز پیداست به صورت رولی تولید و بفروش میرسد. رول گونی ساده را باید به صورت متری و یا یک رول کامل تهیه کنید. این نوع گونی موارد استفاده بسیار زیادی نیز دارد که در ادامه با آنها آشنا میشویم.

برای بسته بندی مصالح ساختمانی هیچ نوع تجهیزات بسته بندی را به جز رول گونی ساده نمیتوان به کار برد. رول گونی ساده به دلیل انعطاف پذیری خوبی که در برابر فشار دارد میتواند وزن بالای مصالح ساختمانی را به خوبی تحمل کند.

کارخانه های تولید حبوبات و غله برای اینکه محصولات خود را در حجم بالا بسته بندی کنند از رول گونی ساده استفاده میکنند. این نوع گونی همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد از مقاومت خوبی در برابر فشار برخوردار است که همین موضوع باعث شده تا بتوان انواع حبوبات و غلات را در حجم بالا در آنها بسته بندی نمود.

آرد، ‌قند و شکر نیز از جمله مواد خوراکی هستند که بسته بندی و جابجایی آنها در حجم بالا فقط از طریق رول گونی انجام میشود. این نوع گونی هیچگونه تاثیری در کیفیت مواد غذایی نمیگذارد و باعث شده تا بهداشتی بودن آن تضمین شود.

تمامی محصولات پتروشیمی را با رول گونی ساده بسته بندی میکنند. این گونی در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و با تماسی که با مواد پتروشیمی برقرار میکند با هیچگونه افتی مواجه نمیشود. همانطور که میدانید بیشتر متریال ها بعد از مدتی خورده میشوند ولی رول گونی ساده هرگر با فرسایش مواجه نمیشود.

پارچه و پوشاک را میتوان با بسیاری از وسایل بسته بندی حمل نمود ولی از رول گونی ساده نیز میتوان برای بسته بندی و حمل نیز استفاده نمود. البته رول گونی ساده برای بسته بندی پوشاک حتما نباید از جنس مقاومی برخوردار باشد بلکه انعطاف پذیری آن باعث میشود تا حجم بالایی از پوشاک در آن جای گیرد.

مکمل ها، ویتامین ها و خوراک دام و طیور را با رول گونی بسته بندی و حمل میکنند. موارد استفاده بیشتری نیز از رول گونی ساده وجود دارد اما به بیشترین کاربردهای این نوع گونی در بالا اشاره نمودیم.برای سفارش و خرید رول گونی ساده می توانید به راحتی با دیجی پلاست در ارتباط باشید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 5 کاربر