رول گونی نما

انواع رول گونی نما را می توانید از دیجی پلاست خریداری نمایید. برای خرید گونی نما با ما تماس بگیرید تا بهترین نوع را با تضمین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهیم. اگر نگاهی به ساختمان های سطح شهر بیندازید متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از ساختمان ها در حال ساخت هستند. ساختمان های در حال ساخت همواره مشکلاتی را برای عابرینی که در کنار ساختمان در حال گذر هستند را ایجاد میکند. سقوط مصالح بر روی عابرین یکی از این مشکلات است که در بسیاری مواقع منجر به بروز حوادثی گاه ناگوار میشود. اما چه راهی وجود دارد تا بتوان به طور کلی و یا تا حدی از برخورد مصالح به عابرین جلوگیری کرد؟ راه حلی جز استفاده از گونی نما وجود نخواهد داشت. رول گونی نما به همین منظور تولید شده است و میتواند هر نوع مصالحی را مهار کرده و از پرتاب آن به پایین ساختمان جلوگیری به عمل آورد. گونی نما را باید به صورت متری خریداری نمود. نسبت به ارتفاع ساختمان خود باید گونی ساختمانی را تهیه و از بالا تا پایین ساختمان بر روی داربست ها نصب کنید.

از بحث تامین امنیت گونی نما که بگذریم باید به زیبایی آن بپردازیم. گونی نما در رنگ های گوناگونی تولید میشود و کاربرد آن باعث میشود تا جلوه بسیار زیادی را برای ساختمان ایجاد کند. گونی نما از دور بسیار زیبا به چشم میخورد وظاهر زیبایی برای شهر بوجود می آورد. ساختمان در حال ساختی را فرض کنید که از گونی نما استفاده نکرده باشد که متوجه خواهید شد تا چه اندازه نمای بدی را برای شهر ایجاد خواهد کرد.

کارگران و همچنین مصالحی که در ساختمان در حال ساخت وجود دارد در فصول مختلف سال در معرض گرما و سرما قرار دارند. برای اینکه از ورود سرما و گرما به داخل ساختمان جلوگیری شود از گونی نما استفاده میشود. البته گونی نما از درزبندی های خوبی برای جلوگیری از ورود سرما و گرما برخوردار نیست ولی تا حد زیادی میتواند از شدت سرما و گرما و بخصوص سرما بکاهد.

باران و برف و همچنین باد یکی از مشکلاتی است که کارگران ساختمانی همواره با آن مواجه هستند. باران، برف و باد باعث آسیب زدن به مصالح و همچنین افراد مشغول به کار در ساختمان میشود. با نصب گونی نما مطمئنا این عوامل طبیعی دیگر نخواهند توانست آسیبی را به مصالح و همچنین کارگران وارد کنند. البته ممکن است قسمت هایی از گونی نما باز بمانند و این عوامل به درون ساختمان راه یابند ولی به طور کلی تا حد زیادی میتواندکارساز باشد.

گونی ساختمانی همچنین از استرس کار در ارتفاع کارگران تا حد زیادی میکاهد.کار در ارتفاع همیشه باعث بروز سرگیجه و همچنین استرس در کارگران میشود که با نصب این گونی دیگر مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 2 کاربر