کیسه گونی لمینت

کیسه گونی موارد استفاده بسیار زیادی دارند و امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی آز آن تولید شده اند. کیسه گونی لمینت از انواع گونی با مزیت های بسیار زیادی میباشد که به گونی های ضد آب مشهور  هستند. در ساخت کیسه گونی لمینت تا حدی از همان موادی استفاده شده است که در ساخت گونی های دیگر به کار گرفته شده است اما پوشش لمینت آن تمایزهایی را به وجود می آورد.

کیسه گونی لمینت در برابر برخورد آب و رطوبت بسیار مقاوم است. لمینت یک نوع متریال است که بر روی هر سطحی به کار رود مقاومت زیادی را برای آن سطح ایجاد میکند. اینبار شرکت های تولید کننده از لمینت برای پوشش دهی برای گونی استفاده نموده اند تا مقاوم شود. زمانی که کیسه گونی لمینت در محیط های نمدار قرار بگیرد هیچگونه آبی به داخل آن نفوذ نخواهد کرد.

اما پوشش لمینت این نوع کیسه گونی آنرا برای بسته بندی چه کالاهایی مناسب کرده است؟ مواد غذایی مانند خوراک طیور در برابر برخورد آب بسیار حساس هستند و ممکن است در لحظه و یا با گذشت زمان از بین بروند. کیسه گونی لمینت اجازه ورود آب به داخل کیسه را نمیدهد و از همین رو مواد غذایی با عدم برخورد آب خراب و فاسد نخواهند شد.

مواد پودری از جمله موادی هستند که نیاز به بسته بندی در پوشش های ضد آب و مقاوم را دارند. موادپودری همچنین باید از منافذ گونی به بیرون درز نکنند. اگر این مواد پودری را در هر نوع گونی دیگر قرار دهید مطمئنا مقداری از آن بیرون خواهد زد. کیسه گونی لمینت هیچگونه سوراخ و یا منفذی ندارد که همین موضوع باعث شده تا برای نگهداری مواد پودری مناسب باشد.

کیسه گونی لمینت همچنین برای بسته بندی مواد گرانولی و همچنین معدنی بسیار مناسب است. مواد معدنی و گرانولی از جمله موادی هستند که در هر نوع پوششی نمیتوان آنها را بسته بندی نمود. برای بسته بندی آنها بهترین پوشش کیسه گونی لمینت میباشد. این کیسه ها به دلیل کیفیت بدنه بالایی که دارند برای بسته بندی این نوع مواد بسیار مناسب هستند.

طول، عرض و بطور کلی ابعاد کیسه گونی لمینت مطابق با سفارش مشتری در نظر گرفته میشود. هیچگونه محدودیتی در ابعاد و همچنین رنگبندی کیسه گونی وجود ندارد. ابعاد و طرح و رنگ میتواند نسبت به سفارش مشتری متغیر باشد. برای خرید کیسه گونی لمینت و سفارش انواع گونی با ما در دیجی پلاست تماس بگیرید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر